måndag 26 januari 2009

FYNDAT!
Jag skall på min lillkusins Ramonas bröllop på allahjärtans dag så jag köpte skor och väska för under 500 lappen...
mycket bra shoppat eneligt mig! Vad tycker ni?

I dag är min lediga dag efter hela helgen jobb, så nu är det njuta av ledighet som gäller, plus städning, men det gör mig inget bara skönt att vara hemma och gå och plocka och strosa....
kärlek till er!
Mina vänner jag ser att jag får mycket besök på bloggen men få komentar lämna ett litet spår utav er så blir jag ännu gladare bloggare än vad jag redan är =0)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det såg jätte snyggt ut! Men nu blir jag nyfiken på vad du ska ha mer till??

Tess sa...

Helga!

Vad fint du har gjort din blogg. Hur gör man allt sådant? Fina saker du köpt till bröllopet! :) jag har mailat dig en inbjudan till min blogg. Finns i din hotmail!

Kraaaam

Saga sa...

*skyldig* stryker runt på din blogg utan att säga ett pip!

sonja the one and only sa...

ja d e jättesnyggt. skönt att du njuter av ledigheten. o JA komentarer e kul

Anonym sa...

Hej Helga...
Va skoj me bröllop, de va verkligen på tiden =)
Följer din blogg flitigt.. E skoj att se vad "gamla" vänner hittar på..

Många kramar från Anna =) (hedelin)