lördag 24 januari 2009

B R Ö L L O P 5 JUNI
Att jag och Jocke skall viga oss inför alla nära & kära betyder mer och mer för mig ju närmare datumet kommer, jag har alltid tänkt att bröllop inte är viktigt eftersom man vet ju vart man har varandra än då, och har det lika bra tillsammans som bara sambo.
Jag och jocke har ju ändå varit tillsammans i 14 år.
Men att vigas, kommer vara så vackert och föra oss ännu närmare varandra,
att visa och dela våran kärlek inför familj och vänner är något stort..
Längtar

Frida blir du inspirerad!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Haha JAAA det blir jag!!!
Den brudbuketten var ju helt underbar! :D
Åhh vad jag längtar tills vi ska fixa alla blommor...

Anonym sa...

Hej Helga!
Tack för titten hos mig. Jättevacker brudbukett! Förstår att du längtar till den 5 juni! Tiden går ju så fort så snart är det dags.
Tänker ofta på "skolan" och saknar er alla!
Ha det bra!

sonja the one and only sa...

ohh så vackert o klänningen du visa va ju bara helt underbar. längtar jag oxå.
tänk när vi får se er två gå upp för altargången. ite ett öga kommer va torrt

puss

Tytti sa...

Vad spännande... hoppas du lägger upp massor av bilder sen! Kramis

Tess sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Så mysigt! :)

Jag och Kevin pratar också om att gifta oss! :) Inget datum eller så bestämt ännu men.. :) Då kanske du göra min brudbukett? Mot betalning förstås?! :)

Kraaam Tess