tisdag 27 januari 2009


LINJEGRUPPERAD BRUDBUKETT

Tiden på min florist utbildning var så rolig!
Kommer jag alltid bära med mig i ryggsäcken även och jag inte arbetar med det dagligen.

I dag så skall jag i väg och handla med min mor det blir willys och sedan tänkte vi kika in på Myrernas och se om vi hittar några antikviteter. ________________________________________________

Pratatde med jobbet precis och vi hade vist värdegrundsmöte idag så jag får pysa här om jag skall hinna med mina planer, tur att man har huvet med sig...Not

Lämna ett fotspår i sanden...

3 kommentarer:

Tess sa...

Åh vilken fin brudbukett! Är det en sådan du skall ha?


Kram

Unknown sa...

Drömde mig bort lite i våra blomster böcker... Och hittade vad blomman Pion har för betydelse:
"För dina fötter ligger jag och svär dig evig kärlek"
Så vackert! Så nu måste du nästan ha pioner i din brudbukett...

Anonym sa...

Hejsan!! Vilken underbar bukett. du är ju skitduktig.=)) Kram sylvia
PS Tack för kommentaren på facebook om bröllopsbilden..