onsdag 18 februari 2009

Jaha! Tredje dagen dunder förskyld, och stackars jocke är också jätte sjuk, min feber har gått ner medans jockes gott upp. Ja, det är inte mycket mä oss nu =0).
Men i morgon hoppas jag på att slå upp pigga ögon för i morgon skall jag på heldags datakurs inom ett nytt system på jobbet, så då är det bara att bita ihop. I dag var jag tvungen förutom att gå ut med Domino så var jag uppe och tog ut biljetterna jag beställt till på Lördag. Bröllopsmässa i göteborg ihop med de blivande tärnorna.

2 kommentarer:

sonja the one and only sa...

krya på dig gumman. o se nu till att bli frisk o pigg till på lör

Unknown sa...

Nej här händer ingenting tyvärr... Vet iof inte hur det skall kännas, men lär nog märka när det sätter igång. Hade ju vart skönt att få det gjort nu ;-)
Hoppas att du mår bättre.
Kram