måndag 9 februari 2009

Jag vet att jag varit en dålig bloggare det sista.
Jag har jobbat hela helgen och våra pass är ganska tajta.
I går jobbade jag en delad tur och då är jag bara hemma några timmar mitt på dagen.

Min kära Fästman fick då för sig att steka sina underbart goda pannkakor i stora lass, så både jag och Domino var överlyckliga!
Domino är jockes provsmakere undertiden jocke står vid stekpannan.
Domino ligger jämte på golvet och har ögonkontakt hela tiden med jocke eller pannkakan.
Så här ser domino ut när han trånar efter provsmak



Jag är inte värdens bästa fotograf, men det var faktiskt hans slembubbla jag ville få med och den är det fokus på! *L*

Nu är jag ledig ett par dagar och sedan nästa helg bär det av på bröllop!!! Ska bli så kul. Jag har aldrig varit på kyrk bröllop så det blir superkul.

Helgen efter det är det bröllopsmässa i göteborg så jag försöker boka biljetter här till mig och mina Tärnor.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhh bröllopsmässa vad roligt om du får biljetter... Och kom ihåg att ta massa kort på allt du inspireras av :-)
Kram på dig