söndag 22 februari 2009

Gårdagen var supernice!
När jag träffa tjejerna vid tåget och vi satt oss ner och tåget börja åka så gick jag på toa och när jag kom tillbaka var det champagne frukost och räk smörgåsar framdukat.

Tack tjejer! tåg turen var jätte mysig som ni nog förstår.


I göteborg mötte vi upp R vid konserhuset och gick på mässan, mycket vackra klänningar och annat smått och gått.vi gick och drog till oss insperation så det heter duga. Jag köpte någon bröllopstidning och tog imot små gåvor och prover från de olika stånden så klart!

R fick bli sminkad och fick "värsta" sminkningen så det såg ut som hon skulle ut och göra stan osäkersom hon senare gjorde, men det tog ett tag att vänja sig eftersom kl bara var 12.00 när hon blev spacklad.
När vi kände att vi sett nog av mässan gick vi till en jätte mysig resturang och åt, och efterdet bar det av till en bar som sålde väldigt goda drinkar så vi tog oss ett par och satt och tjöta och myste.
EN SUPER DAG MED BÄSTISARNA




2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh champgne frukost... vilken lyx!
Låter som ni hade en härlig dag :-)

Jag är lite nyfiken på vad du hittat för klänning...

Kramar

Unknown sa...

Vill bara tipsa om en blogg, blev överlycklig när jag hittade den :-)
http://bettystorpliv.blogspot.com/

Kram