måndag 5 januari 2009

Kaffe på morgonen är en utav mina svagheter. Jag har fått för mig att min kropp skriker efter kaffe på morgonen så då sätter jag på kaffe och går ut med Domino och sedan sätter jag i gång och hinka.
En kanna kaffe, det gör att sugern efter frukost ej blir stor och hoppar offta över den.
Försökte idag att dricka vatten innan och kanske göra lite frukost innan men nä....kaffe blev det, offta dricker jag så mycket så jag blir stirrig.

Är det bara jag som har den här lasten.

Jag skall ju försöka bli hälsosammare här nu, så om ni har tipps om hur jag skall sluta sä berätta gärna

//koffeinisten

2 kommentarer:

sonja the one and only sa...

va fin din blogg är nu. Duktigt att ni kom ut igår själv e jag ganska stillasittande, men på ons öppnar d igen o då ska jag sätta fart.

ang kaffelasten jo du då e vi 2 e inne på andra kannan nu men vi e ju 3 som dricker idag men får väl erkänna att d e jag som e hävaren. men frukost har jag fått i mig försöker tvinga ner d numera. försökte ringa innan. kram kram

Unknown sa...

Haha känner allt igen tapeten ;-)
Själv har jag slutat tycka kaffe är gott, du kan få lite av det om du vill... Och du MÅSTE lära dig äta en ordentlig frukost! "pekar med fingret åt dig, och säger fy"
Kram kram