söndag 4 januari 2009

Vi var i väg & åkte skridskor idag.
Helt underbart väder och isen var jätte fin.
Domino kana som bambi hela tiden men han lärde sig hålla balansen, så han har värkligen fått sig ett träningspass idag...
Nu ligger han och sover i sin säng och är nöjdare än nöjdast och det är matte med.




.................................................................................................................................................
.......................................................................................................................
.................................................................................................
2009 och solen skiner och jag börjar piggna till och känna att detta året skall jag göra det bästa utav, jag skall försöka göra det som är betydelsefullt och som jag växer utav...

Framför allt Njuta utav min fina Vardag som jag tillbringar med min familj,vänner,Människor som behöver hjälp & fritiden skall jag försöka vara ute mycket som möjligt och röra mig och bara suga in det naturen har att erbjuda.

Det får min själ att växa & känna kärlek och styrka.





2 kommentarer:

sonja the one and only sa...

vilken uns´derbar dag ni verkar haft

sonja the one and only sa...

bara masa kul. !!!!!!! mysig musik du har på sidan