torsdag 11 december 2008

Vakna av att det var ljust i sovrummet, tittade ut och såg ett vackert vitt täcke ligga över mark och träd!

Så härligt! lite ljus...Solterapi behöver jag nämligen!


Funderar på att ta någon solarie visit & på det sättet få lite solterapi.

I dag skall jag åka ut och hälsa på min underbara gravida florist väninna ute i Sandhult, för att få lite gott te och en prat stund.

Eller så kan man smutta på lite starkvinsglögg så man blir så här glad!

(Man får bjuda på sig själv lite *L*)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser jättefin ut, gumman!

//Mills

Anonym sa...

jag tycker också du ser jättefin ut , gullet :D

/fredds (praktikanten) ;) haha

Saga sa...

Hallå snygging ;) du ser så fräsch ut så! Men visst var det härligt med snö här på landet ligger det fortfarande!HÄRLIGT! Förövrigt så är även jag i behov av solterapi. Kram

sonja the one and only sa...

o va mysigt