torsdag 27 november 2008


I dag har jag varit ledig från jobbet och varit på PR utförsöljning (inredning).
Jag var där med min kompis Frida. Hon kom och hämta mig kl 8.00.

vi var riktigt taggade och hade riktiga abstinens när vi gick in och fick se allt fint på utförsäljningen. Riktigt roligt, sedan åkte vi hem till frida för att fika lite och hämta en tapetrulle jag fått utav henne..blev att vi satt och prata advents pyntning och inredning i stället...och glömmde helt av tapet och allt annat...ja,ja roligt va det iallafall...Frida kan verkligen få mig inspererad till att skapa...detta har jag fyndat i dag.











Jag lova Frida att sätta in kort på min Björk, som pappa fixat åt mig, Här e den...så nöjd med.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det var roligt idag!
Dina saker blev ju jättefina och björken är ju bara såå snygg, ska visa den för Micke när han kommit hem. Själv så försöker jag städa för fullt, tråkigt men skönt när det är klart:)
Kram på dig!

Anonym sa...

ah vad bra, nu kan man skriva här med, kunde jag inte igår ju. björken var ju skitsnygg! och domino såå söt!